2. lipnja 2013.

Dvije torte

Već duuuugo,duuugo nisam ništa objavila.Nekako me vrijeme stislo i jednostavno nemam vremena za pisati postove.Divim se ženama koje to rade 5-6 godina i to redovno jedan,dva posta tjedno.Po blogeru sam primjetila da su i druge žene posustale ili mi bloger ne daje dobre izvještaje.
Radila sam svašta kao i uvijek ali slabo sam slikala pa vam i nemam skoro šta pokazati.Neki projekti su započeti a neki nisu ni uspjeli pa me sramota da vam to i pokazujem.
Ovo što ću vam pokazati su dvije torte.
Jedna je bila mom sinu za Krizmu a druga mojoj majci za zasluženo umirovljenje.Kolači su također bili mom sinu za Krizmu.Imali smo veeeliku veselicu i to mi je oduzelo puno vremena oko pripreme,ali ni približno vremena koliko brige.Treba uložiti puno rada ali i priprema da bi sve ispalo kako sam to zamislila.Sve je prošlo u najboljem redu i ja sam zadovoljna.
Druga torta je za bila za moju majku koja je nakon 43 godine rada otišla u zasluženu mirovinu.Oko te torte sam se posebno potrudila jer je ona to zaslužila.Ma,zaslužila je ona i puno više ali ovo je bio moj mali doprinos našem obiteljskom slavlju.
I na kraju ovog posta uraditi ću nešto što nikako nisam planirala:objaviti jednu privatnu fotku.Puno sam razmišljala o tome i odlučila da objavim tu fotografiju Na njoj smo moj muž,naravno ja i moja dva mlađa sina.Nema najstarijeg jer je baš kad je bilo slikanje morao hitno nešto obaviti i to mi je jako žao jer sam htjela pokazati svu tojicu.Jako sam ponosna na svu trojicu.Svakim danom postaju sve divniji mladi ljudi.











Broj komentara: 8:

  1. Draga Silvija ,perfekcija i ideja tvojih torti uvijek me zapanji i ostavi otvorenih usta iz kojih curi slina:))))) Uvijek ostanem bez dovoljno riječi divljenja! Divota i svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Torte i kolače neću komentarisati, jer sam sve vreme gledala u ovu porodičnu fotografiju koja me je oduševila! Žao mi je što i treći sin nije bio tu da i njega vidim. Ima razloga da budeš ponosna, veruj mi, jer se sa njihovih lica i osmeha sve vidi. Vidi se da su lepi na mamu, lepo vaspitani, zadovoljni, srećni, a da bi se do toga došlo, znam dobro koliko je potrebno da se uloži i da se žrtvuje.

    Čestitam vam sva porodična slavlja. Da slavite još mnogo toga i da uvek budete ovako srećni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo po redu, svaka cast kakve si ti torte slozila da sam ja ostala isplazenog jezika. Ma fantazija. Kako si samo one detalje super slozila. Sad tek znam kako nemam pojma o kolacima :-(.
    A fotografija ti je preljepa. Vedra i vesela obitelj sa krasnim sinovima. Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ostalo mi je samo da gledam i da se divim, ovo je umetnost i nema dalje. Oduševljena sam tvojim umećem svaka ti čast. Nasmejana divna porodica imaš za koga i pravit. Pridružujem se čestitkama, i da još dugo zajedno slavite. Od srca pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  5. wow! Koliko kolača. I svaki izrezan kao po špagi. Svaka čast. A torte? Ostala sam bez teksta. Jako ti je zgodna obitelj. A najstariji sin mislim da je skužio koje su tvoje namjere i zbrisao... he he (šala)

    OdgovoriIzbriši
  6. odlične torte :
    svrati na moj blog po nagradicu :Dpozz

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko je kreativan sve moze.Svaka cast!Cestitam.Profesionalno uradjen fondan.Svrati po nagradicu:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme kako prekrasne torte! Svaka čast kuharici :)

    OdgovoriIzbriši