31. listopada 2012.

Još neke uspješne i neuspješne torte




Pošto sam dobila dosta pohvala za torte(neki su čini mi se rekli da sam postala majstorica fondanta)želim vam pokazati moju prvu tortu prekrivenu slavnom ticino masom.Na slikama se lijepo vide sve moje pogreške.Masa se nabušila sa mjehurićima zraka.Trakicu oko torte sam izrezala toliko tanko ko da sam je ukrala.Totalna katastrofa!Da stvar bude još gora to je bila torta mom najstarijem sinu za krizmu.Pošto sam ja strašan perfekcionist došlo mi je da je bacim kroz prozor,Na nagovor muža  ipak sam je ponudila gostima i na moje iznenađenje svi su bili oduševljeni(vjerojatno što tada nitko nije ni čuo za tičino i svi su mislili da tako treba izgledati)Jedino čime sam bila zadovoljna je okus torte(Kristov vijenac),ružicama i mašnom.Samo da dodam da nikada više nisam ponovila grešku sa ticinom,
A ovo su još neke torte kojima slikice nikada nisam objavila pa uživajte a ja odoh raditi Božićne anđele i pripremiti prvi poklon vama za Božić:tutorijal o tim istim anđelima













Broj komentara: 15:

  1. Izvini, možda ja slabo kapiram ili slabo vidim, ali ovde nema ni jedne neuspešne torte. Možda si pogrešila ali to samo ti znaš i vidiš, a ja jedva čekam te anđelčiće.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma čini mi se,Iskrice,da slabo vidiš ili da si jako pristojna.
    Prva torta(ona sa žutim ružama)mi je ispala katastrofa.Sve se nešto nabušilo,malčice popucalo.Kako sam napisala ja sam ti perfekcionista i meni se čini da nije bila perfektna.Ali možda si u pravu kada kažeš da to samo ja vidim ali ne da vidim nego me bode u oči.Ah,kada bih samo znala i mogla zažmiriti na jedno oko.
    Anđeli su gotovi i poslikani,Sada samo da napišem post i objavim.Bit`će ovih dana,obećajam.
    Nego, jel` stigao paketić?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stigao je u petak i poslala sam ti mail, ne znam da li si videla. Paketić je super, a o tome kako sam reagovala, pročitaj na blogu. I komentare.

      Izbriši
  3. Thanks!Your are beuatiful too.
    I`m going to use some of your free stuff soon.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kužim samokritičnost.Ja u svim svojim radovima gledam samo ono što ne valja.Ali moramo shvatiti da drugi ne gledaju na taj način i često nas blijedo gledaju i ne razumiju o čemu pričamo jer to ne zamjećuju...pa tako i ja,ne smetaju mi ni mjehurići ni pretanka traka i torta izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma,u pravu si Tatjana.Ponekad mi moja samokritičnost odmaže jer nešto čime nisam zadovoljna ne želim ni pokazati a na kraju se pokaže da drugi stvarno gledaju na stvari drugim očima.Što mogu reći osim da smo izgleda ti i ja same sebi najveći neprijatelji.Moja novogodišnja odluka će biti to promijeniti.

      Izbriši
  5. U potpunosti te razumijem, jer sam i sama perfekcionist i ako se meni nešto ne sviđa, teško da će to ugledati svjetlo dana, neovisno o tome koliko je okus božanstven. Treba puno hrabrosti za napisati ovakav post, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nikakva hrabrost nije u pitanju nego jednostavno ludost-ali naučila sam da treba priznati svoje greške i ne stidjeti ih se jer one su moje i nešto dobro je iz toga izašlo.

      Izbriši
  6. I ja sam nekoliko puta vrtila slikice amo-tamo al` ne nađoh niti jednu neuspješnu tortu.Poznajem jednog perfekcionistu( moja mama),trebaš vidjeti njene kolače...A trebaš vidjeti i njen izraz lica kada vidi moje kolače :(Ja nisam perfekcionista , hvala Bogu.Tvoje torte mene svejedno jednako oduševljavaju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Silvija, bez obzira što sam i sama zagriženi perfekcionist (neizlječiv, čini mi se, nažalost), ovim tvojim tortama uopće ništa ne fali... istina, vide se malo te neravnine, ali to je za prvu tortu više nego odlično, uopće nije oblikom neravna što je velika stvar za prvi ticino uradak. Vjeruj meni, ja sam se stvarno nagledala svakavih ticino torti i ove tovje su zakon! A vidim i ružice su ti definitivno popularne i najviše ih voliš raditi, a i baš su ti krasne, kao i dječje cipelice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Učinila sam klasičnu pošetničku grešku:pretanko razvaljan ticino.Mislim da sam i tortu premazala kremom(ili možda nisam-ne sjećam se više).
      A što se tiče torti i ja sam na raznoraznim blogovima vidjela svakakve torte.Neke od njih ne bih ni iz frižidera izvadila a kamoli slikala da ostanu dokazi.Ali te ženske(ili muški su ful ponosni na njih i to mi je super.

      Izbriši
  8. wow! Meni sve izgledaju fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove tvoje torte su meni cista fantastika. Volim ih peci, a i jesti al ovakvo jelo napraviti od njih-nikada! Jednostavno neznam kako ti to uspijeva. Dok ih gledam izgledaju mi kao savrsene razglednice, cestitke ili tek buket cvijeca.. Uglavnom mene si osvojila definitivno :-)

    p.s. imas nagradicu na mom blogu :-)

    OdgovoriIzbriši